Joy Tai ~ 係一位合作已久的Partner,在修讀管理&籌劃的時候己認識,嚴格計算係早我一、兩屆畢業的師姊,同我一樣是持有國際認可文憑的婚禮統籌師 (Certified Wedding Planner),除此以外,Joy 亦係一位有多年新娘化妝經驗的化妝師,最近亦開始進軍MC行列了,真係發展廣泛呀!


我同Joy已經不只一兩次合作,好早之前就已經係我的Blog介紹過佢了,不過一直未有時間正式介紹,都只有將我地的工作做個簡介,放上Blog內,結果被Joy話了"早就要寫我啦~!" ……抱歉! 少年癡呆實是嚴重,再加上太忙,你就原諒小人吧! 哈哈~  


以下我找來了Joy的一d作品照,及Blog內相關介紹,比大家睇下,有興趣搵Joy幫忙,可以聯絡我地~!


Joy 的相簿 http://fotologue.jp/joytai



 












「婚禮」雜誌08年6月號的版面設計


專業新娘化妝照拍攝工作


專業婚用化妝照拍攝工作2 「靚相」


11月2日 朋友「舌」的迎賓臺及門面佈置


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()