兩星期前第一次去「阿貓地攤」,朋友見我喜歡貓咪,就帶我下去幫襯下,順便見客,我原以為會同TV看到的一樣明亮整潔的地方,可惜…有很大的差異,地方是尚可以,不過就熏熏暗暗的,服務可以說是差了,亦不太整潔,一眼看過去就覺得不太好,有種想要離開的感覺……不過既然一場來到,就坐一下吧~!


貓咪的走動,還是讓我很興奮,好耐無同貓貓咁近接觸喇~!


我攞出我的神機拍照,我怕用閃光燈令貓仔害怕,所以都就咁影就算,不過大家都好活躍,總是四圍走又跳來跳去,要拍真係有d唔夠佢地快,拍完之後~我好明白咩叫「神龍見首不見尾」!哈哈


褶耳貓~


可愛~



不過好細膽





「神龍見首不見尾」~哈哈!  SORRY~!!係「神龍見尾不見首」先真!






我部機都真係好神…!!!!影咩無咩…


有發現!



雪櫃頂有貓~~



再爬上天花






唔知有咩發現呢~!?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()