Bear手捧的小花球&枱面的小花,都係我的手作之一,一點點的佈置已能有不錯的功效!




Christy & Joy


Bear係我親手做的,做個小小的佈置還是可以的





我& Joy


        今次多得Joy & Christy兩位義務幫忙,幫我手為"小舌"的婚宴做佈置,有佢兩位幫手,我真係輕鬆唔少,而且亦帶比我一個快樂的晚宴。不過我後來先發現,有d部份我無影到相,所以無得比大家睇喇~!


        唔識化妝的我係佈置之後,就給佢地兩位大大的改造,上了一個化妝SET頭堂,哈哈~Joy係一位專業化妝師,化妝完全難唔到佢,就算無化妝箱係身,依然有辦法變妝。當晚Joy突意來到幫忙,有佢幫手真係好好,唔洗我花時間去教點做,果然係專業呀!


        至於Christy亦係當晚的賓客之一,原本都係姊妹團的一員,不過因為工作忙,最後只到場飲宴及觀禮,同幫我手做佈置,之後就同Joy兩人玩我的頭髮,哈哈~我無辜辜變咗玩具,真係感謝幫忙呀!


        果然呢兩位合作夥伴,都好幫到忙呢~! ^_^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()