我最近忙緊幾個婚禮的工作 (因為婚季到了),做著做著,發覺時間真係唔多夠用,好想再多幾隻手,同有多d時間做野,有好多手藝、製圖要做,仲要去同客洽談,到場地視察,仲有自己做姊妹的籌備,處理一d突變事項,都真係有d忙


不過我就忙得開心,忙完~大家滿意我就更開心,可能我有時會煩d,多口題大家婚禮上的野,不過我就係會不其然替人擔心,呢樣野我真係要改一改,唔係就會煩到大家喇~!!!


因為最近比較忙,加上有點忙病了,所以blog的更新會超級減慢,希望blog現有的內容,可以幫到大家啦~!因為我大概最近都不會放新內容上來了,但我還是會上來看大家的留言 & 回覆的,希望大家事事順利啦 ^~^


 


我現在最想抱住貓貓瞓餐飽…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()