close

展開新一頁,好快又大一歲,年年我都系一樣,係唔記得自己又大一歲的情況之下,度過我的生日,如果唔係有人問起我都唔記得,哈哈~!


大概,因為我從小開始,就係一個會被家人遺忘的人,所以我都將自己放到一邊去了,總是忘記自己的事,只記著家人朋友的事,咁多年來有人記得我生日,就會令我覺得好出奇,「點解你會記得呀!? 有其他人生日嗎?」我都會咁問哦! 哈哈~我都好奇怪呢…!


一年年過去,人大了不少,今年對我來講有d特別,特別在今年的新舊歷生日,竟接著連續兩天,其中一日係重九,哈哈~到咗呢日我年年都一定會想起來,自己又大咗喇,不過想起的同時,新歷生日已經過了,無辦法~邊個叫我要係重陽呢日投胎呢,所以大家就更加唔記得我喇~! 因為要拜山嘛……! 算了~ 我的生日還是夠特別的^~^


而且大家唔記得有我的存在, 都不是一兩天的事,習慣了!!!


今年的另外一個特別係~~~我正準備開店,專搞Vintage款式的婚紗店,混雜真品同仿製品的一家店,我正努力四出搜羅婚紗禮服,並訂製了一些款式,希望可以係下年順利開到實店,如果唔得…我都會考慮用網上租售的方式…不過仍在計劃中, 希望可以達成啦~! ^^


今年的願望依然簡單,唔係要開舖,而係想自己可以過得好d開心d,咁就好足夠喇~! ^^


最好可以同我心愛的小貓見見面就更好了~~可惜呢一生都再無機會了 >_<


<---我心愛我的「寶寶」大人,當時只有一個月大,係我的親密夥伴,我的生活有大部份時間都有佢陪伴,係我最重要的親人,相信佢係最將我放上心的人了 *_*


小時侯給小貓影的相,好明顯都有手震,哈哈~!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()