最近我正努力重編舊相片,無意中搵到上面幾張相


1999年 當時的我仲讀緊Fashion Design,為咗給收不同的相關經驗,只要有Fashion Show需要人手我都會去參加,學習後臺的運作模式,睇下人地點做,可以學到課堂上無的野,真係增廣見聞好多,。


不過係參加過的Fashion Show入面, 我最鐘意Paicno Wan (尹 泰蔚)的呢個~點解~!?因為我自己幾喜歡佢當時的設計, 佢好有自己的特色, 並不隨波逐流,仲為學生提供學習的機會,真係好唔話得。


當年的Fashion Show我在後台做Dresser, 當時有好幾位藝人參與 (e.g. 袁彩雲、關詠荷、鍾麗琪、張玉珊、雍維德、施熙如...等),都係當時擔任Model,當中的張玉珊可說最奇,人人都係後台就咁換衫,就只有佢一個人帶埋個帳蓬來,佔咗一大塊地方比自己用,又唔比人幫佢換,真係令人心有懷疑呀...而且仲妨礙到人,搞到周圍d人都唔妥佢,真係...唉~  ( 相中的 "藍色叮噹" 帳篷就係張玉珊的~!!! )


 


以下係當時Fashion Show的守護符形入場證 & Show 用配飾,都幾特別咖^^


Pacino Wan ~ shop list


Shop 2045-2046, 2/F, Miramar Shopping Centre, 1-23 Kimberley Road, Tsim Sha Tsui
Shop 210, 2/'F Island Beverley, 1 Great George Street, Causeway Bay
2B13, 216-228A, Prudential Centre, Nathan Road, Mong Kok
Shop P121, New World Centre, Salisbury Road, Tsim Sha Tsui
Shop 21, Citylink Plaza, Shatin, N. T.
L204B, 2/F, Jusco, Kornhill Plaza (South), 2 Kornhill Road, Quarry Bay

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()