最近已經習慣耳仔聽力減弱了,不過仲係偶有耳痛的現象,都真係有d擔心....唉~!!!


話說之前,我耳仔突然聽力減弱,而且經常有痛楚,睇咗醫生一段時間都未好,結果要轉介專科,而因為早排我一直唔得閒,所以都未有去到醫院排期


唔去由自可,上個月(5月)覺得唔可以再拖,終於請咗媽媽出山,幫我走一趟去醫院排期,一去之後的回覆竟然要去到2009年11月30日先可以睇,比我一直睇開的骨科排期排得仲耐,可見醫院真係好多人~ 唉!!


人人問我排咗期未,我一講~大家都係用同一句話:「等佢排到都聾咗喇!仲睇咩~!」,大家都有d氣結,我都一樣,因為到咗依家,我的聽力明顯比以前差,有d問題依然持續,久唔久都會耳痛...


不過未有得睇都無計,要睇私家我又唔想,因為食咗一輪消炎藥,已經睇到怕,再食都唔係幾好,如果搵到個好的專科醫生,我都會去睇咗先,可惜都未搵到, 所以我依家都只有順其自然喇~!


如何大家有好的醫生,可唔可以介紹一下呢?


Thanks!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()