以下係我剛收到的E-mail,睇過之後真係令我毛骨悚然,所以放上來等大家留意下 >~<


睇完之後,我絕對唔會去食~!!!見到有好多一隻隻~

~~噁~!怕怕~!


標題: 酒家!!!! (一定要睇, 同傳開去)~
日期: Tue, 29 Apr 2008 11:25:28 +0800

> > 傳開去)
> > 唔好去尖咀百里鮮酒家!!!!
> >
> > 前日同班朋友去尖沙咀實勒巷百里鮮海鮮酒家打邊爐...
> > 開頭打都冇乜野架...
> > 直至等到我地齊左10個人開埋第二個爐既時候就出事喇 !!!
> >
> >
> 一開左第二個爐之後...爐邊就有好多黑色一隻隻行黎行去...
> >
> > 朋友'烏'個頭去望下...原來全部都係??
> > 囉!!!!!!!勁嘔心呀!!!!
> >
> > 跟住我地低調同經理講啦...
> > 佢話換過張?比我地喎...
> > 大佬..成十幾廿隻...見到都唔想食啦...
> > 跟住我地話我地唔食...唔洗換?...
> >
> 個經理即刻勁大聲講:你地而家唔食都要比錢架喎...你地要埋單架喎!!!!
> >
> > 幾尷尬!!!全場人望住我地...以為我地食霸王餐!!!!
> > 我地根本冇諗過唔比錢!!
> >
> > 之後我地打左去食環署 ....
> > 咁我地就叫個呀姐唔好執d野住...我地要等人黎睇...
> > 點知佢執得仲起勁...
> > 我有朋友阻止...佢仲要勁大聲話我地「飛女」
> > (我人生第一次比人咁話我)
> > 成間酒樓d人又望住我地...
> > 有咁多??係d食物隔離...佢地連一句對唔住都冇講...
> > 仲要當住其他人面前鬧我地 ....
> > 攪到好似係我地係酒樓搞事咁!!!
> > 大家千祈唔好去呀!!!
> >
> > 有相為證:




arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()