枱花連Table stand,可以係用米仔蘭織成的花圈上加上枱號, 新人照片&名片等,一物二用, 不過我做的時候發覺...原來花圈最花時間同心機,要做到睇唔到d接口,真係好花心思






另外三個作一般枱花使用, 我自己較喜歡用紅玫瑰花製成的兩個,望上去簡單清雅,而且有質感,而且花材較少, 所以造價較低


另外table stand我自己亦幾鍾意,顏色鮮艷,有一種可愛氣氛,我久不久都會做一個放係屋企,不過就唔會放個stand, 只係作一般花擺設係家中


我用鮮花一共做咗四種枱花, 不過最受歡迎的好似係紅白玫瑰過個, 我的朋友都特別喜愛佢,不過要佢企穩,都要用點心機,花要分佈均衡,如果唔係佢會瞓低


大家會喜歡那一個呢? ^^


睇下我做得如何給我一點意見吧!


如果想搵我做花都歡迎哦~! ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()