記得原本我就因為生病(入院了),返唔到學校,來唔切於deadline前交Prospectus而同Fashion Show無緣....當時仲因為咁比Miss話咗一餐....話說佢原本有意比我出場...當時我的成績係班中算係高分一族,因為我肯學肯做,當時的Miss仲幾賞識我,曾經打電話比我屋企人為我的學業前途&健康作過一翻遊說,如果唔係媽咪話我知...我都唔知Miss咁睇得起我~!非常感謝佢的一段肺腑之言,的確令我改變咗好多^^  (因為那時體弱多病,真的毫無動力可言!)


說實在...童裝絕對唔係我的專長...我的專長係高級時裝&首飾配件呢!...而呢次show off 我係臨時頂上,Team partner仲全部失蹤...原本就係因為d人失蹤...原designer又design唔出先搵我頂上.... 到我接手已經係show前約一個月,時間一d都唔夠,有無人幫忙..當時都幾無助,原定的設計因為用料不能成品,結果係不足的時間內,再次重新依原designer意思,重新設計&製作....不過我真係唔多滿意那些衫...而且到後來一腳踢的我,都只能跟係原designer的名字之後出現,真的很感慨....讀書的時間,真的遇到不少像政治攻略的事呀~~~!!!


所以到頭來我最喜歡的就只有那四個手製人偶,係我第一次學做的娃娃,都算幾可愛,而且那身衣服穿起來比真人身上的好看多了~唉~!


後來我將佢地捐出,比一d貧困地區的小朋友,好彩慈善機構接受呢! ^^


唔知d公仔依家點呢~!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()