11月2日朋友「舌」終於出嫁喇~! 真係恭喜佢榮升靚太行列 ^~^,今日(11月4日)亦已經回門派燒豬去了~哈哈! 


         講起當日除新郎新娘,及其家人要早起之外,相信我都係最早起的其中一個, 因為當日我負責制作花球&交收,所以4am已經起身做準備,交收後,6:30am去酒店會合新娘,去到酒店姊妹團的其中幾位都依然係睡夢之中,真係打擾晒。


        說實在11月1日及2日的天公做美,"小舌"擔心的落雨天完全無出現過,真係一位貴人呀 ^~^。可惜對花來講就太熱了,鮮花買回來之後,大家一直擔心會謝,所以我特地為佢開咗個冷氣房,並加入保鮮劑,保持其新鮮,身處冷氣房中花都會比較耐放,不過其實亦有其弊處,就係一接觸到熱氣,有機會加速其凋謝。


        我可以話放到最後一刻,先將花由冷氣房中取出,用盛有保鮮劑的玻璃紙包裹底部,使其能持續吸水,減少脫水凋謝的情況,可惜天氣著實太熱,不出30min已經見到花開始出現輕微的狀況,問題算不大,不過之後發生的就大問題了… …我做的花球是可以隨時吸水的手束花,一般來講供給水用的玻璃紙,係接新娘的時候就會除去的,之後準備好一瓶加有保鮮劑的水,可以比d花慢慢享用,我亦在之前提醒過新人呢個問題,可惜當日d兄弟竟然同我講,話我用玻璃紙封底就咁梱住,怕會滴水唔穩陣,所以就用佢地另外買的車門花膠絲帶梱實成個花徑,聽罷我只有愕然,因為未見實物我心想應該可以拆下來的,點知一睇…整個花壓在一起,在外部的花已有折斷的跡象,我心裡只有概嘆,"小舌"一直期待的花球走樣了…已經不能還原喇……,我知道我不能多說話,花係佢地的,要變成如何,我唔可以多說,不過眼見自己的作品變成這樣…心裡面多少會有點那個,我想每一件事都幫佢做到最好,可惜卻失敗,感覺自己好內疚,好似破壞咗人地的好事一樣……唉~!幸好一切還是順利進行 ^~^


        不過呢個都只係我第一件震驚的事,來緊的更令我意外,我製作的車頭花飾,放置在我家中將近一個月,我多次取出修改調整,到最後檢查,從不有缺損的情況出現,不過當日我意外得知,花飾分家了,有兄弟向我講,蝴蝶整個鬆脫出來,用以吸索車身的部份固定唔到,我一摸車身無抺過,所以係唔光滑的情況下吸索吸不了,兄弟解釋車身太熱所以唔得…是有可能,不過吸索本身為此專為車身而設,理論上可能性好細,而且在此之前已測試過,所以可能性就更少了…車花如何脫落我睇唔到,因為又被一大堆膠絲帶梱住了,不過可以完好使用我已覺得萬幸,不過我真係唔明點解可以整到如此地步,不要去追究了,最重要係順利完成過程,就算大家覺得係我的問題,我亦會接受的,免得大家再去追究令新人唔愉快,而且我亦唔能夠排除我的責任,所以將那些不快都給我吧! ^_^


       "小舌"的婚禮之後依然有出現錯漏,令佢的心情多少受到影響,其實每一個婚禮多少都會係咁,想要一個完美無缺的婚禮,其實並唔容易,不過大家卻可以盡善盡美,安排完善,有良好的溝通配合同管理系統,再加上妥善自律的人手,相信會大大減低問題的發生,就算發生了問題,亦不要太記掛,令自己加倍緊張,影響心情,因為一定會有解決的辦法,新郎同新娘只要盡量做好自己便可以了,其他的事就由親友去處理就好,雖然講好容易,不過係真實環境下仲係會多少令人心煩的,呢個時候就盡量放鬆吧~!


       "小舌"的婚禮總算順利完成,同大多數新人一樣,婚禮完結之後,大家都會諗婚禮是否順利完美,會唔會得失來賓,不過我可以同大家講一句老實說話,一件事要去滿足所有人的要求喜好是無可能的,要知道人人的觀點態度都不同,新人最重要是要令自己覺得舒坦高興,當然有不得不介入的時候,但亦要以平常心去對待,不要過於思考,令自己苦惱,婚禮完成後,已是一個既定事實,多想亦不會改變,所以就不要回首太多了,因為每一個婚禮都是一個幸福歡喜的回憶,相信大家都會有同樣的感受的,這樣就已經係一個最好的結果了 ^~^


     So "小舌"你就不要想太多了,亦不要去懷疑,大家都會為你的婚事而感到恩喜的 ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()