我被人拍到了,照片是Joy比翻我的,我正赤腳係Model後面,為其整理服飾準備拍攝,都唔知幾時俾人偷拍到!!  而且Model 仲差D走光,究竟係邊個拍到咖?真兇出來自手~~


呵呵~好彩影唔到我個樣咋! 我覺得自己好似成隻貞子咁,只有一把頭髮…哈哈~有d嚇人呢!


 


 




哈哈~ 我係Joy 比我睇的相入面,竟然發現唔小我的蹤影,不過就令我覺得,自己越來越似貞子,我的出場方式都係只見頭髮同個身,另外一張就見到我的半個頭,係Model (綠衫者)的頭殼頂出現,哈哈~好彩唔係拍鬼片咋 ^~^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()