初型 :  一共有兩層羽毛


設定型態



這個是我第一次做Headpieces,一個貼頭的款式,底層係一個Vintage Hats 的網頁上看到的款式,我好喜歡那個羽毛底,所以我參考原圖的底層羽毛樣式,用我堇有的12支羽毛組合了相似的Headpieces,再加入我喜歡的Lace 蝴蝶,完成了基本的初型,不過還是想再修整一下,好像有點不夠好……層次唔夠……!!


我試過放上頭,比起就咁影相好睇得多,我真想搵個人頭試下,再拍翻幾張相^~^


 


我睇到的那一個vintage headpieces,同呢個有點相似,不過型態唔同,這個vintage headpieces 的羽毛排列好有美感,而且好靚又特別

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()