我寫咗一大堆之後大家不妨睇下Joy寫下的親切記述^^


相片因為係拍下後共同使用,所以會有同我一樣的相,同我未有放上來的相,不過我自己比較喜歡Joy的描述,睇得好舒服 ^~^


 


廣州<儘興>之旅


上個星期六,和亞Kay約好上廣州,出發前很擔心天氣,既怕會有暴雨,又怕出太陽會很曬,結果天公很做美,雖然是下雨天,但最大雨的時候,我們就身在由深圳開往廣州的火車「和諧號」上


~~有相為證架!睇下,真係倒瀉水咁架~~


就到廣州東站時,廣播話要回收車票,我哋即刻影返張相留下紀念先,
但結果....呃人既,都冇人問收返!


雖然幾個月前都嚟過廣州,但由於我失憶得太嚴重,好多嘢都唔記得,結果同亞Kay兩個大鄉裡笑料百出,自己都幾乎笑死自己!hahaha ))))))
俾大家見識下廣州既地鐵飛~~冇錯,就好似籌碼咁既,要袋穏先得!


之後我哋就係婚紗街一路行,都有少少收穫既,海珠廣場因為裝修,所以我哋逗留咗好短時間就走啦!
中間發生咗段小插曲,就係我因為電話轉咗台,到咗深圳先發現冇漫遊,講好咗自己行完就會打俾我係廣州個好朋友~A Lon, 搵唔到佢唔得架~佢話請我食飯架嘛!哈哈~~~
我哋幾經辛苦搵到個電話亭,但發現唔可以用硬幣,只可以用IC卡...咩嚟架??好彩係電話亭隔離有個士多有收費電話可以用~~都話個天錫住我架啦!
約好A-LON係宜安廣場門口等,明明佢話即刻到架,點解我哋等咗半個鐘都唔見佢架???終於好聰明咁走去問保安,先知呢個商場有東,南,西,北4個出口咁多~~使唔使呀!結果當然A-LON都等咗我半個啦,真係唔好意思呀!


介紹下2位猛男先,右邊戴帽既就係我好好既朋友A LON,A LON 係好罕有既朝鮮族人,話佢係中國人,不如話佢係韓國人,因為佢韓文比中文仲流利,身邊大部份朋友同客人都係韓國人。
左邊呢個就係佢個朋友,冇錯啦,係一位韓國人,但係~佢講得一口既流利又地道既普通話!


搵到A LON,當然有好嘢食啦,大哥車我去咗廣州既Korean Town食呢間出名既『大長今』~就係我同Kay興致勃勃咁影相既時候,侍應小姐好禮貌咁同我哋講話唔俾影佢哋地方,影自己就得喎~~好彩手快影咗啫!


上面抽煙呢舊嘢好勁~成間餐廳都冇油煙味,即使A LON 同大哥係對面食煙,我哋都完全聞唔到煙味~正!






泡菜薄餅~辣得嚟又好好味!


碳燒鰻魚~好香呀~~!!


見到桶生菜葉嗎?原來正統韓國燒牛肉係要用生菜包住嚟食架!


第一次飲「真露」,原來咁好味架喎~甜甜哋!


大哥特登出去拎俾我哋既甜品~南瓜粥,好香南瓜味,又唔太甜,開正我嗰範呀!幾想我都有兩個胃呀~~


之前A LON 就話過俾我知,韓國人習慣一晚飲幾場,所以食完大長今之後,大哥又車咗我哋去另一間餐廳。係白雲區一間韓國PIZZA店


裝潢好舒服~有家的感覺(<--呢句唔該用國語講呀!)


我同Kay都好中意呢個位,好似屋企飯廳!



介紹下個Pizza先,好正統既意大利做法,派底好薄好脆,面頭係海鮮+波羅+青紅椒絲同芝士,恰到好處~~結果,我雖然已經好飽,但都忍唔住食咗兩件!
大家見到總共6件pizza,大哥好有風度咁俾咗我同Kay每人2件,結果佢食完自己嗰件,就去搶A LON 既食!


水果沙律又靚又新鮮~~碟花生都勁好味架,我食到停唔到口添!


大哥極力推介的生啤,真係幾好飲,一D都唔苦!
(唔好俾個杯呃到,唔係Asahi)


呢個時候既A LON 其實已經處於半昏迷狀態,事關冇幾耐之後佢上到車已經不省人事,好彩有大哥車我哋去搭火車啫!
其實佢酒量好好,之後佢話俾我知原來嗰日唔記得食LUNCH,空肚飲酒所以......


後記:從來沒有想過這次的廣州之旅可以如此儘興,如此滿足!真的很感謝你~A LON! 能有你這個朋友是我的福氣(唔知我哋前世嗌過幾多場交先造就今世的友誼呢???)
有人說:為你的難過而開心的人,是你的敵人;為你的開心而開心的人,是你的朋友;為你的難過而難過的人,你應該將他放在心裡面!
A LON 就是我要放他在心裡的人,我知道曾經在我最絶望最傷心的時候,他為我心痛難過!I love you too, my friend !

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()