今日同朋友"舌"一齊去Wedding Gown shopping,再多找幾件晚禮服,行咗大半日得出一個結論「攰&腳軟」, 因為轉營關係,所以我大致已走遍尖沙咀的Gown shop,不過今日行完之後,我終於可以講句"TST的Gown shop我全都看過",外間評價如何亦有個大概。


選擇Gown shop不妨去尖沙咀&香港區的,因為質素同服務都較有保証,至於旺角的"金都"可以稱得上劣評連連,不過去尖沙咀的shop先不看款式如何,服務態度我倒十分注重,態度唔好就算衫再靚亦枉然,


TST 以"Princess"態度最厭惡,唔招呼唔緊要,做出來的事&動作都令人反感,同區的"Be Queen"亦有態度&服務前後不一的評價, "華麗邂逅"服務態度不算太好,不過尚可接受,但亦有少訐生厭。


態度宜人的有Victoria、Vanesse L.、俏佳人、甜蜜蜜、溫盈都有唔錯的笑容&態度


款式來講,基本上都大同小異,較好較多款價格相宜的有幾間(喜好視孚個人而定,我較喜歡高雅古典的款式),以下係我覺得唔錯的幾間


~~Vanesse L. 款式靚價錢相宜$5980(4套+部分配件/轉款3次)。 Victoria 自家製衫多款式不錯價錢相宜$5888(4套+化妝+絲花球+配件首飾/多次轉款)。俏佳人亦係款多衫靚,實物比睇相靚,不過價格較貴。 溫盈衫多款多都幾好,價錢一般。Gokachi 款式不錯但開張不久衫小$5880(4套)。Primp Love價錢中上款都幾靚。


我個人較喜歡Vanesse L.同 Victoria,無論packages/ 衣飾/ 服務/ 態度階不錯。


不過睇完之後全身散晒,尤其係對腳&手.........攰呀!!!!!


以上屬個人意見,只列出中等的shop,要了解更多...你都去行下吧!^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()