我的袋…究竟有咩吸引力????


依然係用我那部神神地的細相機影,大機放係屋企先啦~~^^


來襲第一 Take……


行過嗅嗅


望望先


落地


再跳上來


又去望下


再睇~


落地~


落地抓癢


Fing頭


另外一隻又來望下我個袋


轉個圈~


走咗去^^


 


第二 Take…


上來睇下


行下~


嗅下~


左睇~


右睇~


坐低~


再爬低~


休息一陣~


瞓著咗…!!


哈哈~究竟我個袋有咩好呢~!??? 前前後後貓仔來睇場睇咗最少3、4次,唔知究竟有d咩吸引力…真係想來想去都唔明呀~!!!


因為見緊客,我都只係空檔時間拍拍照,所以貓仔係身邊走來走去,大家都一於少理,我亦唔介意借個袋比佢休息下 ^^


不過可以肯定的係,我返到屋企又要再洗多次個袋,因為貓貓踩到我個袋有d污糟!! 而且仲係上面清潔耳仔,搞到我個袋面有佢的耳垢係到…~~~哈哈~~~!!!!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()