日期 : 11月29日(星期六)
地點 : 黃埔新天地時尚坊B2B


         一個偶然的機會下,我及Christy 被Modern Beauty 的Marketing 人員邀請去 HEY MAN男士選舉幫忙做評判團,一心是想去幫下忙的我地,聽到其中一part要上台獻花打分,突然想打退堂鼓,不過答應咗幫Carman的忙,我地亦抱住隨意的心情去做了,由3:00PM開始,一直去到5:30PM,睇到大家努力的表現,認識咗有名的福音歌手 Eternity Girls 的4位成員,以及幾位參賽者,意外地相當好玩。^~^




襯住未開場,Christy 幫我留個鬼影先。因為我一陣又會變成攝記,未必會再出現係畫面之上。
Eternity Girls 到場剛好坐係我地後面,見我地兩個影相,隊長Ruby主動話幫我地影合照,之後我地開始係咁傾計,佢地都好Nice。(左起Christy、Ruby、Judy、Ady、Sharon)


Eternity Girls 隊長 Ruby 幫忙拍的合照。


準備開場再影,原本己經覺得自己殘,影相就更覺喇~! 我真係好攰……


嘉賓~關心妍


 









4号參賽者Kenny,係Eternity Girls 同我地心目中的冠軍之選,同我同姓,而名字亦只有一字之差,不過因為我太攰&無精神,交談的時候就被其他評判的說話搞到混淆咗佢的表演項目,真係失禮了~!!


同Eternity Girls四位成員合照,不過Christy真係唔多識用我部相機,次次都影到d相好震……


5号參賽者Christy 好支持佢,所以又搵咗佢合照。


Modern Beauty 的工作人員Carman


3個人影翻張先,自拍咖^^


當日的MC ~張睿玲,星期日"超級無敵獎門人"又見到佢。


其實最後大家心目中的冠軍係相中左邊的男仕,大會評判 Joe Wong 形象顧問,真係好型 呀! >~<


官網 : http://www.heyman-modern.com/main.php?Section=Treatments#

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()