New 4


 


New 3


 


New 2


 


New 1


 


有人話我知因為我的手太幼,所以D花睇起上來好大,不過其實只係一般SIZE喇~!


 


<-製作材料


 


S/A


 


S/B


 


花球


 


S/C


 


S/D


 


S/E


 


S/F


TO: 朋友「舌」


話今日買今日整,我即刻整比你睇,我已經整咗A至F,6款sample手花+花球喇~! 睇住先啦,來緊仲有~!


 


朋友「舌」的婚禮,將會係11月舉行,原本是選用真花做花球、衿花、手花的,不過因為我比較忙,再加上11月的天氣可能如上年一樣熱,怕花唔襟放,所以最後決定用絲花做衿花 & 手花,花球側用鮮花,不過仲會再考慮一下吧~! 大概…,大家都可以比d意見我哦~! ^^


SO 朋友「舌」慢慢想吧~!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chatté 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()